Dovolená Chorvatsko

28.06.2019

Dobro došli!

Již delší dobu jsem měla svůj malý sen, jet na dovolenou do Chorvatska i s holkami a tento sen se mi splnil.

Když jsme plánovali minulý rok kam pojedeme, objevila jsem kouzelné místo na ostrově Pag a to vesničku Mandre.

Dne 07. 06. 2019 v 18:15 jsme vyrazili směr Chorvatsko, chtěli jsme tak brzký datum, abychom nechytli tropy kvůli holkám a bylo nám jasné, že bude málo lidí. Cesta trvala dohromady 16 hodin i s přestávkami, jeli jsme přes noc, takže jsme i za Chorvatskými hranicemi přespali. Holky cestu zvládly bravurně, měla jsem z nich radost. Často jsme stavěli, aby se protáhly a napily. V jedenáct hodin ráno jsme dojeli do cíle, vybalili se, odpočinuli po cestě a vyrazili obhlédnout okolí. Z okolí jsem byla naprosto unešená, holky neustále natahovaly krky a čmuchaly okolí, čím blíž jsme byli u moře, tím víc bylo čmuchání intenzivnější. Vybrali jsme si hezkou pláž, odepli je z vodítka, holky se rozběhly a okamžitě začaly pít, ty ksychtíky pak stály za to ochutnání, smáli jsme se jim ještě cestou zpátky. :D

Ráno jsme je brali na pláž (museli jsme vyrazit brzy, dokud byl všude stín, asfalt byl později opravdu rozpálený), kde s námi plavaly v moři, odpočívaly pod slunečníkem, prostě si to užívaly. Každý večer jsme vždy vyrazili na procházku. Samy na apartmánu byly asi 3x, kdy jsme je nechali odpočinout a my si zašli s přítelem na dobrou večeři, nebo se podívat do jiného města.

Celý týden si holky užily úplně na plno, tak unavené, každý den v týdnu, jsem je ještě nikdy neviděla. Mám radost, že se mi tento sen splnil, nyní již víme co nás může čekat a proto s námi určitě nebyly naposledy!

Chtěla bych tímto také poděkovat mému příteli, který mi pomohl si tento krásný malý sen splnit, děkuji!